Česká republika Česká republika
Venira
O nákupu
Kontakt
Venira - logo
Komplexní péče o vaše vlasy, nehty a pleť

Často kladené otázky

O nákupu

Kde je možné produkty Venira zakoupit?

Naše produkty si přímo můžete zakoupit ZDE na našich stránkách, nebo u našich partnerů, se kterými spolupracujeme a produkty jim dodáváme a jsou to například: Pilulka.cz, DrMax.cz, Benu.cz, Lekarna.cz, Prozdravi.cz, Vivantis.cz, Mall.cz, a řada dalších. 

Jaké jsou možnosti dopravy?

Balíček do České republiky Vám doručíme prostřednictvím České pošty, PPL, GLS, DPD, nebo na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny. Veškeré informace o možnostech dopravy, včetně cen najdete v sekci Doprava a platba.

Jaké jsou možnosti platby?

Svou objednávku u nás můžete zaplatit skrze hned několik platebních metod. Umožňujeme platbu kartou (platbu uskutečníte ihned po objednávce v zabezpečeném rozhraní), rychlým bankovním převodem (platbu uskutečníte ihned po objednávce v zabezpečeném rozhraní Vašeho internetového bankovnictví) a na dobírku (objednávku zaplatíte až při jejím převzetí).

Jak a kde zadat slevový kód?

Pokud máte náš slevový kód, postup pro jeho zadání a uplatnění slevy je následující. 

1. Nejprve si vyberte produkt nebo produkty a vložte jej do košíku.

2. Přejděte do košíku.

3. V prvním kroku košíku zadejte daný slevový kód do políčka ,,Máte slevový kód?,, a následně klikněte na tlačítko ,,Použít,,.

4. A je to! Kód se následně načte a vy rovnou uvidíte, kolik jste ušetřili.

Jak získat slevový kód?

Slevové kódy zveřejňujeme odběratelům našeho newsletteru a fanouškům na Instagramu a Facebooku

Pokud jste u nás už v minulosti nakoupili a byli jste spokojeni, tak pokud nám pošlete svou proměnu, nebo napíšete recenzi na Heuréku nebo Facebook, velmi rádi Vám vytvoříme speciální slevový kód na Vaši příští objednávku. Stačí před objednáním jen napsat předem, kde byla recenze udělena nebo proměna poslána (napsat nám můžete na info@venira.cz, na Instagram nebo Facebook).

Je možné Veniru po zakoupení vrátit?

Ano je! Produkty můžete do 14 dnů bez udání důvodu zaslat zpět a my Vám vrátíme peníze. Ovšem pozor, produkty nesmí být rozbalen! Veškeré další informace, včetně postupu jak na to, najdete v naší sekci Vrácení zboží.

Jak funguje vrácení peněz?

Peníze Vám odešleme zpět na účet ihned, jakmile obdržíme vrácené zboží. Jestliže nám budete zasílat zboží zpět, nezasílejte jej na dobírku!

Posíláte balíčky i do zahraničí? (Rakousko, Německo, Anglie, ...)

Ano, i do zahraničí balíčky posíláme, bohužel ještě ne přímo zde přes e-shop.

Pokud byste chtěli balíček poslat do některé ze zahraničních zemí (do Rakouska, Německa, Anglie, Itálie, atd.), postup je následující:

1 Na e-mail info@venira.cz nám napište, o jaké produkty budete mít zájem a Vaše fakturační údaje (jméno, adresu, telefonní číslo, e-mail) s informací o tom, zda budete chtít vystavit fakturu v korunách nebo eurech.

2 Na základě Vaší zprávy vytvoříme fakturu, kterou Vám obratem pošleme, kdy jakmile objednávku uhradíte, budeme balíček posílat směrem k Vám.

 

Zajímá Vás něco specifického, co jste mezi často kladenými otázkami o nákupu nenalezli? Pak nám určitě napište svůj dotaz na info@venira.cz kdy se Vám budeme snažit co nejdříve odpovědět!

 

Venira.cz | © 2020